diumenge, 17 d’abril del 2016

Un buff de la Minnie

Ara ja no lliga gaire que us ensenyi aquest buff, però fa uns dies va ser l'aniversari de l'Ivet i va ser un dels regals que va rebre. La Tània va veure el buff que vaig fer de la Minnie i li va agradar molt. Em va demanar que en volia un per la seva filla, que li agrada molt la Minnie i sobretot el color rosa, com la majoria de les nenes.

Jo ja no tenia més tela de la Minnie,  però en vaig comprar una altra de semblant igual de maca.

Aquí en teniu el resultat, a la Tània li ha encantat. A mi també m'agrada molt aquest buff. 
Moltes gràcies Tània.



Espero que us agradi a vosaltres també. 
Moltes gràcies. 

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 

(c)2009 Robes i robetes. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger