dilluns, 4 d’abril del 2016

L'Aina i la Laia ja en tenen 5!

Ahir vam celebrar l'aniversari de les bessones, divendres van fer 5 anys, tota una mà ja!

La seva mare em va demanar que li fes una corona per cada una. El repte era una mica difícil: les faig totes dues iguals perquè no hi pugui haver conflictes o bé les faig diferents perquè cada una pugués tenir la seva? La Bea (la mare) em va dir: "Fes-les com vulguis. Si vols una pista, a una li agrada el rosa i a l'altra el lila". Després vaig pensar que tenia una tela de tons roses i liles que em podria servir.

Així que, vaig pensar que els hi faria igual, però per una li faria de tons roses i per a l'altra de tons liles.




Què us sembla aquesta roba combinada amb rosa? I amb lila? GENIAL oi? No sabria pas dir quina és la més maca (llàstima que no vaig trobar ondulina lila per la corona lila i la vaig haver de fer amb rosa, però ha quedat moníssima igual).



Espero que us hagin agradat.
Moltes gràcies i especialment als papis de les nenes.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 

(c)2009 Robes i robetes. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger