dimecres, 9 de març del 2016

Per fi tinc funda pel mòbil

Ja fa un temps vaig fer una funda pel mòbil pel meu home, també me n'havia der fer una per mi, però ja no trobava el moment per fer-ho, preferia fer alguna altra cosa abans que la funda. 

Vaig veure una tela plastificada que m'agradava i me la vaig comprar pensant en aquesta. Ara ja no tenia excusa, i una tarda després de passar les notes dels alumnes a l'ordinador, vaig cosir-la, per tal que se m'aclarís la ment. No havia cosit mai teles plastificades,  i la veritat és que es cusen molt bé. 

Aprofitant, que tenia snaps, em va fer gràcia posar-n'hi en comptes del velcro. Ara penso però, que potser és millor cosir-hi un velcro.

Aquest n'és el resultat. 



Espero que us agradi. 
Moltes gràcies. 

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 

(c)2009 Robes i robetes. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger