dimecres, 1 de juliol del 2015

Benvingut estiu!!!

Quan agafem el bolso de palla és senyal que ha arribat l'estiu. Doncs per donar-li la benviguda us ensenyo aquests que em van encarregar.



L'any passat, me'n vaig fer un per mi i va tenir molt èxit, cliqueu aquí per veure'l.

Aquest, era un bolso obert i ella el preferia tancat, així que li vaig cosir com una mena de tapa amb cremallera. Després, vaig cosir-li la tira de boletes a la roba. La Gemma es va triar la roba que més li va agradar. 


Aquest, ja venia tancat amb una roba blau marí, que ja em lligava amb la roba que vaig triar (l'Alba, m'ho va deixar tot en les meves mans). En aquest bolso, li vaig cosir una punteta de color blau marí.


Espero que us agradin; personalment, no sabria quin triar.
Moltes gràcies. 

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 

(c)2009 Robes i robetes. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger