divendres, 19 de setembre del 2014

Cap a l'escola!

L'Abril ja ha començat l'escola dels grans, ja està a P3. Vam preparar les coses que necessitava portar a l'escola: el xandall, els tovallons per parar taula per esmorzar... (que ho aprofitem de l'any passat)... Vaig pensar que necessitaria també una bosseta per guardar-hi l'esmorzar i n'hi vaig fer una. Ara, però, la faig servir per posar-hi el berenar quan la vaig a buscar a les 5.



Ja fa temps vaig veure aquesta tela de princeses i en vaig comprar, perquè a part de ser maca, com que estem a l'edat de princeses..., vaig  pensar que alguna cosa li faria i li agradaria molt. També li vaig cosir uns botonets per acabar de fer la bossa més mona i li vaig posar el nom (a l'escola ha d'anar tot marcat). La roba de l'interior, els cercles roses i liles fan joc amb la roba de les princeses.

Així doncs, la princeseta de casa, té una bossa de princeses. Oi que és maca?

Espero que us agradi.

Moltes gràcies.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 

(c)2009 Robes i robetes. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger